Barnvakt och sommarångest!

Är hemma hos söta Maya och Micha nu och sitter barnvakt, la dem precis så dem sussar sött nu. Måste säga att jag ör väldigt glad att jag kom i kontakjt med dem för det är bra pengar och jag trivs faktiskt redan. ( andra dagen idag). Imorgon blir det jobba på funhouse, och sedan torsdag fredag ska jag vara här igen, sedan lördag är det funhouse. På söndag händer mycket, har beställt hem massa tårtverktyg och sådant för jag ska baka till mamma på morsdag ( hoppas att sakerna hinner komma i tid ). Det är även jonathans söta mammas 40 års dag och det måste självklart också firas! Leah fyller år på fredag så det blir ut och handla presenter nu i veckan om jag kan klämma in det.
För övrigt saknar jag älskade jonathan som jag nu inte träffat på två dagar, ska försöka åka till han direkt efter jobbet i morgon.

Jag och natta ska åka någonstans i sommar, vet ej vart och vet ej när. Jättehärligt, sugen på att ö-luffa i grekland eller något. Men får se vad det blir för spännande, carpe diem som det heter! Men det här med sommarångest kommer ifrån om jag ska med till peace and love eller inte, är jättesugen för det är en hel del band jag vill se, och en hel vecka i dimman med massa härliga band och skönt umgänge kan ju inte slå fel! men usch, sova i tält, bli blöt om det regnar och duscha i dusch-tält? vet ejjj asså. Sen vet jag dessutom inte om jag har pengar till det om jag ska ha råd till resan osv. Men det löser sig säkerligen, stannar jag hemma shoppar jag nog för pengarna istället! :)

Ha det så bra gullungar! pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0