Välkommen hem Dacke! :)

Dagen började såklart med att jag och jonathan blev väckta av pappa och fråga när vi skulle åka. Jag hade försovit mig en timme på grund av sommartiden som ( blond som jag är ) jag hade glömt att ställa om.
Sen bar det av till Kågeröd för att hämta hem gullegrisen.
Allting gick jättebra, han gnällde bara i början.
Nu är jag hemma hos mamma alltså och myser med honom, kollar lite film osv. Har varit ute tre gånger redan, de två första gångerna bar vi bara ut han så han skulle få rasta av sig lite och såntdära, men tredje gången tog vi med honom lite längre bort ( dock bara typ 20 meter från huset ), han var jätteduktig, följde efter oss hela tiden trots att vi hade han lös.
Han kommer nog bli en jättefin träningshund och bästa vän, redan kär i honom!

Lite bilder från en underbar dag ( från min sida, ni kanske anser det lite ointressant )
Han ser dock mycket större ut på bilderna än i verkligeheten!



På promenad! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0