Vilken mascara får fem av fem?

Det värsta jag vet i sminkvärlden är mascaran, det är SÅ svårt att hitta en man verkligen verkligen älskar. Det finns någn jag tycker om men jag har aldrig lyckats hitta något jag verkligen verkligen tycker om, tråkigt "/
Men på senaste tiden har jag bara hållt mig till en och samma och därför inte provat någon ny på länge.

Men dessa har jag provat och så tycker jag:

Loreal Volume Shocking: får verkligen framsarna att synas och jag tycker de verkar blir längre, men borsten till den svarta är svår att jobba med och blir lätt jättemycket klumpar, blä på det!


Make up stores två mascaror: Jag blev faktiskt oerhört besviken på make up store mascaror, men tanke på att priserna är lite högre där, det är en endast smink affär samt att alla andra varor jag köpt därifrån har jag verkligen tyckt om, får nog inte mer än 1-2 av 5. Dock är deras smink inte djurtestat om jag minns rätt, och det är ett klart plus alltid!



Lacôme hypnôs:
Helt okej mascara faktiskt, men jag förväntade nog mig förmycket, men 2-3 av fem skulle den nog få ( dock får man inte mycket volym utan får jobba mycket med en fransböjare, men detta är dock olika från fransar till fransar.


Loreal Volum' express:
Har använt denna ett tag nu, tycker den verkligen är prisvärd och lätt att jobba med, 4 av fem skulle jag nog tro ( den är egentligen inte så nära till perfekt, men med tanke på prisvärdheten så jo)


Loreal Telescopic
Bosten är underbar, påminner mycket om max factors, tycker dock att man får för liste " mascara" på borsten om ni förstår vad jag menar.


Loreal Double Extienson:
Underbar mascara, stor skillnad, mycket volym och helt enkelt riktigt bra!


Max Factor Masterpiece max: Brukade tycka om denna innan men slutade helt plötsigt, kommer inte ihåg varför, för ett tag sedan provade jag den igen och jag måste säga att jag blev glatt överraskad, påminner om telescopic men man får mer på borsten, bra!



Det finns oendligt många fler, och har nog provat minst tre till, men det är väldigt litet jämfört med hur många det finns. Hoppas jag hittar en mascara som är rena drömmen någon gång, även om många av dessa faktiskt är bra.
pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har den 5.e och den är helt okej :)

2009-06-11 @ 20:02:38
Postat av: Natali

jag har den 5.e och den är helt okej :)

2009-06-11 @ 20:03:32
URL: http://natalilidfeldt.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är ful dum & korkad. äckel

2009-06-12 @ 11:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0