Tråkig men behövande alone-time!

Hemma nu från natta, bokade aldrig resan för vill först ta reda på lite mer om det här med åldersgränser och skit ( om man ändå bara var 18 år :( ) min kära moder ska ringa och kolla upp lite imorgon, men resan blir nog bokad denna veckan iaf, och peace and love blir bokad imorgon, det har pappa LOVAT, eftersom han segar ut på det och är lat. Kommer bli att snåla med pengarna resten av sommaren, hoppas nu att jag inte blir av med ngn av jobben eller något så att jag inte kan betala tillbaka pengarna till älskade bror (L)
Vi hann också planera min, jesper ( lillebrorn ) natalis och Paulins ( kusinerna ) kalas, vi fyller nämligen alla år i maj juni juli så vi ska ha kalaset tillsammans den21 juni. Hoppas jag hinner och så nu eftersom det är peace and love den 22:a. jag dör ifall vi måste åka den 21:a på dagen. :P

Nu har jag mest ensamtid med mig själv, tittar på lite tv serier, tar det lugnt bid datorn och passar då på med en musig jordgubbsansiktsmask med jordgubbskorn i, hihu :)

Mobilbilder, väldigt dåliga i mörkret! :)

posar i myskläder, underbart! :)

Ha det fint folket! pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0