The body shop - en affär skickad av änglar :)

Står på jobbet och har tråkigt, titar runt på internet så jag borde inte klaga, får ju i stort sätt betalt för att inte göra något alls just nu.
Tror att jag börjar bli riktigt sjuk nu efter festivalveckan, svettas som en gris, hostar non-stop och börjar få ont i halsen.

Måste bara säga att ni som inte har provat body shops body butter, GÖR DET! Det är utan tvekan den bästa body lotion jag någonsin använt, och den finns i många olika lukter. Mina favoriter är jordgubb och papaya, pågrund av att dem luktar så otroligt sött. Den jag minst skulle rekomendera är vindruver, luktar inte alls lika gott, dock är det ju fortfarande samma bra effekt. Och ett jättestort plus är att The body shops produkter är inte testade på djur, inte en enda om jag förstått rätt. Det finns ett jättestort sortiment bland bodylotions, duschkrämer osv, här är några av dem, själklart valde jag att lägga ut dem i min favorit lukt (A)


Det bästa utan någon som helst tvekan! 165:-

Papaya Foaming bath 175:-

papaya shower gel 102:-

Sen finns den body scrubs osv, men dem har jag inte själv testat, men ska garanterat göra det!
Alla produkter går att köpa i butik nära dig eller på www.thebodyshop.se

Nu ska jag återgå till att göra ingenting, kanske ta en mugg te och lite glass?
Sedan kommer alexandra hit och "jobbar" med mig!
pusspuss

Kommentarer
Postat av: jennifer

vad tycker du om dagens sommaroutfits?

2009-06-30 @ 11:02:56
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Trist att du är sjuk... Men det kanske var värt det? :P Krya på dig, i vilket fall! Och ja, the body shop ÄR änglar. ^^



Jag ställde förresten upp i en fototävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

2009-06-30 @ 11:25:10
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0