Sommarens måsten!

Så, nu har jag lite mer tid. Sitter och dregglar på massa fina sommarköp som jag så gärna vill ha, får se vilket jag köper och om jag köper. Men det finns en hel del internet ställen man kan köpa ifrån ifrån utlandet
såsom www.asos.com & www.forever21.com.
I sverige finns det ju www.chicy.se och www.nelly.com , sen har de flesta vanliga affärer också en online shop men sånna affärer besöker jag hellre och provar mig fram osv.

Här är några måsten i min garderob i sommar!


Top från asos 27.50 euro.


Dagsklänning från asos 29.50 euro ( finns liknande i rosa, men ska nog för en gångs skull välja den marinblåa varianten) Älskar att den är så enkel och härlig, man kan ha den, vara jättefin utan att se för uppklädd ut och man bara ska till stan eller liknande. Har redan svart midjekjol som påminner men den är somsagt svart och har ingen rosett heller för den delen!


Byxdress till stranden, också från asos 20.00 euro. skönt när man bara ska snabbt till en kiosk eller you name it. Eller om man tänkt stanna för kvälls/eftermiddags-strandmys.


Otroligt fin och orginellbikini i 70-tals stil från asos, men för hela 115.00 euro.


Solglasögon asos 7.75 euro . Har redan två par av sånna "flugglasögon" i olika färg och nu vill jag ha någon av denna modell samt dem lite bredare -->  bild nummer två, från asos 10.00 euro.


Söta rosettöronhängen i rosa och kanske svart och vit? Just nu rea på chicy.se och kostar 59 kronor.

Det finns en hel sjö med grejjer man skulle vilja ha!
Andra måsten är ju:
En blommig klänning
Några fina flippflopp
Någon fin hårassensoar
Rosa klackskor

mm.

jag väntar iallafall på min beställning från hm som jonathan sööööööööööta gulliga mamma beställde till mig. Hon sa att jag skulle välja ut i en tidning så beställde hon, helt underbart ju förtusan! Beställde också en extra cardigan som jag ska betala själv, en cardigan behövs alltid och är ett måste i garderoben året om!

nu ska jag dreggla vidar, ha det bra, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0