Sena bilder från i söndags!

I söndags var det ju morsdag, så vi var hemms hos mamma.
Dagen innan bakade jag en tårta, ingridienserna beställda från kakburken.se som min broder betalade. Mycket jobb för en sån liten tårta måste jag säga. Blev också en massa lekande med dacke. Mamma har en ny kamera, så hon fotade lite :)

Morsning korsning! nu ska jag dra och titta på resorna i skivarp! puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss!


Tårtan. ( innehöll: marängbottnar, vit choklad mousse, mörk chokladmousse, smält blockchoklad, rivna nötter och riven choklad ) ovanpå sugarpaste!


Rosorna på tårtan i sugarpaste, hihu :)


Jag & Dackebus ( som har blivit så stor)


Vi tränar lite smått :)


Uteeeeee i fina vädert! <3


Baby & jag. Dock ser han lite mosad ut, love youhun <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0