På önskelistan!


Denna födelsedagen är en ny kamera lätt på önskelistan! Hade en jättefin ljusrosa som jag var alldelles kär i, men den gick sönder nyårsafton förra året. pappa lovade att han skulle reklamera den och jag tjatade men inget hände, såklart!
Självklart vill jag ha en systemkamera också ( förstår inte att jag inte bara sparat lite pengar detta året när jag ändå jobbade och tjänade pengar, men ikke! ) Men en komaktkamera som det heter med finare ord är underbart då man kan ha med sig den överallt, den skulle säkerligen ligga i min väska 24/7 och alltid redo att användas. Vill ha mer foto från min dagar, både till bilddagboken bloggen osv men mestadels som minnen.

Så nu ska jag hitta en ja gillar och sätta upp den på önskelistan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0