Myser hemma hos baby

Har inte skrivit på några dagar ( två eller tre något) men jag har varit sjukt upptagen och helt enkelt inte pallat, dessutom spelasr det ju inte så stor roll. I torsdags serverade jag på Max student, lättförtjänta pengar på ett kul jobb. Hade en underbar kväll, var hemma hos lucas ( kompis ) storebors student, så det blev några timme med lättare servering, sen blev det titta på när lucas, Hanna och Era spelade, jättekul, sen öppnade vi Champange ( något bubbel iallafall ) och hade jättekul, mot kvällen när gästerna stack hem var det jag lucas, malin och baby som hade det jättetrevligt, toppenkväll, verkligen! (y) ( kommer kopiera det jag skrev om studenten till ett inlägg när jag fått lite bilder därifrån) I fredag tog vi det bara lugnt då många hade en liten lätt bakfylla som faktiskt inte spela någon roll ( lucas var dock extrem ) iallafall ledde kvällen innan till att vi bara tog det lugnt och umgicks, sov sen hemma fredagkväll.

I lördags jobbade jag först på funhouse ( själv, blä blä blä, mycket jobb, hann inte ens ta rast ) och direkt därifrån stack jag sen och satt barnvakt, efter det drog jag till vellinge och kom inte hem förrän sent dåheller.

Idag jobbade jag på funhouse igen, men istället för att sticka vidare åkte jag hem några timmar, SKÖNT!
Nu sitter jag hemma hos älskling, vi sitter vi varsin dator och mysen, senare blir det nog film och allmänt jennifer-jonathan-kärleksstund.


Bara någon random bild sekunden innan jag stack, vill liva upp lite med en bild, men skäms nästan över dem. haha! Idag blev det iallafall mysstortjocktröja ( långt och fint ord, hihu ) jeans och ett par lagom höga-men-ändå-sköna klackskor till, drog till med en halsduk också från pink label ( företag ur friis and company ) då min hals fortfarande är lite småsjuk. Kom ihåg att jag är ofixad och trött på bilderna.

Nu ska jag titta lite hemsidor och sedan ringa mallan och snacka om peeeace!
puuuuuuuuuuuuuuuuussss (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0