Modeintresserad men inte helt utan stil eller åsikt

Helt ärligt, jag är modemedveten osv osv och följer trenderna och mdet ganska okej på olika sätt. Men det finns kläder, skor och andra "modeobjekt" som jag inte kommer haka på, hur inne det än är.
Det finns många saker jag vant mig vid med tiden och sen börjat tycka om som jag helt enkelt bara köpt för det är mode, men bara för att jag är modeintresserad är jag inte blind.

Något jag faktiskt inte kan förstå är Haremsbyxor? jag menar what's up?
jag dömmer inte folk som tycker om dem men skulle då aldrig sätta på mig dem själv.
Dock är detta inte lika inne längre, men kom och tänka på detta innan och var tvungen att skriva några rader om det.

pusspuss

Inte ens när de har favoritfrgen går det :( förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0