Lök på rymmen!

Hejhopp!
Har inte tid att skriva egentligen, så skiver bara snabbt!
Jobbat hela dagen idag med, likadant igår, bara det att idag försov jag mig en hel timme, vaknade av att chefen ringde och fråga vart jag tar vägen, ALLTID ett underbart sätt att börja en dag.
Har gått runt och luktat som en lök på rymmen de två senaste dagarna ( igår och idag ) då jag inte ens haft tid att byta kläder efter jobbet, och nu har jag 20 minuter på mig att göra ändring på det tills idag, så alltså, jag har inte tid!

Ni får ha det helt underbart, pusspuss!


Såhär ser en lök på rymmen ut just this moment!
måste duscha, seya´!



Uppdatering:
Nu "klar" och måste rusa!
om vi nu ska någonstans speciellt så fixar jag mig hos någon kompis, puss!



pusspusspusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0