Lalala

Sitter här helt nyduschad och luktar på mitt underbart godluktande lena hår. Mitt hår är inte van vid att vara på det sättet. Var nämligen hos frisören nyligen ( en vecka sedan nu måste det bli ). Gjorde inget speciellt precis som jag skrev i de tidigare iläggen, men allt det " döda" håret gjorde jag mig av med. Fortfarande lite slitet längst ut men försöker rädda det och investerade då i en ny inpackning och nytt schampoo. Har egentligen sex miljoner grejer till håret, men de flesta sakerna jag har är sånna "styling"saker, typ sprayer, antivärme medel, silikon etc.
Iallafall gillar jag det redan trots att det bara gått en vecka så känner jag lite skillnad varje gång efter duschen.

Dock så har ju inte alla samma hår, men märket Matrix och shampoot biolage har jag varit bästa vän med i flera år, och det finns i olika varianter för olika hår.



inpackningen är en provningsgrej, men somsagt jag gillar det hitills. Den ska dessutom bara sitta i fem minuter.
(obs; ursäkta mobilbilden)

ha det fint gullungar, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0