Hejhopp & hejdå!

Har försökt i evigheter nu att lägga in bilderna från dagen, tänkte lägga ut dem istället för att behöva skriva en massa, men det funkar inte av någon jobbig anledning.
Kalaset var jättebra, hade det underbart mysigt med god mat och badande i poolen osv osv.
Sen har jag packat, packat och packat. Är skiträdd att jag glömt hälften eller något jätteviktigt.
Ska sova nu, sen får jag ungefär tre till fyra timmars sömn innan det är dags att gå upp, kommer dock sova på bussen antagligen.
Flickorna sover här, dock inte i mitt rum utan i vardagsrummet.

Tänkte mobilblogga från peace men ingen har någon mobil med dem tillgångarna, så vi ses helt enkelt om en vecka! hoppas ni får det underbart här henmma!

Massa pussar och en hel hög med kärlek!


Befinner mig på peace and love fetivalen 22/6 - 28/6.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0