En underbart vecka på peace and love!

Sitter nu helt utmattad hemma i ett nystädat rum och tittar på vänner.
Festivelveckan var helt underbar och namnet peace and love var det perfekta namnet, för det var så det var.
Fanns ju självklart lite missförstånd hit och dit men det räknas inte ens för veckan var super! Saknar det redan lite men njuter dock jättemycket av att jag kan gå på en riktigt toalett, sova i min riktiga älskade säng, ta en vanlig dusch och äta normalt!
Ska inte jobba imorgon utan ska sova tills jag vaknar helt enkelt, fyyyyyy vad jag ska sova!

Bilder från veckan kommer med tiden när jag fått ihop alla miljoner bilder från alla kompisar som fotade!
Nu ska jag återgå till härlig internet surfing, ringa min fina fina älskling och tittar på vänner!
pusspuss!


"When I say tommy you say Lee, tommy Lee!" Som ni ser är bilder tagen från festivalphoto.net, där det finns lite bilder på festivalveckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0