Du kommer ångra detta!

Jag vet inte vad det är med mig egentligen, varje helg när jag jobbar är jag DÖDSTRÖTT eftersom jag sover ungeför 3 timmar eftersom jag varit ute och festat eller liknande.Nu när jag ändå varit hemma idag så är jag fortfarande uppe och klockan är två. Fy på mig säger jag! Ska hela sommarlovet bli såhär nu? ingen sömn eftersom alla andra är lediga och jag jobbar? fy, nej så vill jag inte att det ska vara.
Ska titta two and a half men eller vänner nu, förmodligen vänner!
Ger er som imorgon läser detta ock tänker " haha , nu är hon på jobbet dötrött, shi fick hon!" en liten snutt av världens finaste serie <3 The gag reel of season 10!


 

jag vet att det ärhyfsat dålig kvalite, men tro mig, det fanns 20 gånger värre på youtube!
Nej, nu ska jag tvinga mig till sängen, eller, nej, jo JOOO .. PUSSPUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0