Behövande knut ;)

Hejhopp! :) Vaknade inte förrän 2 idag, skönt faktiskt, min halvsjuka kropp behöver alltid extra vila ;) Suttit och tittat lite resor snackat med lite ´fina tjejjor ( joos & mallan ). Joos klarade mattetestet och jag är sjukligt stolt! helt underbart.

Mitt hår är äckligt och jobbigt idag så jag bestämde mig för att bara göra en slarvig knut på huvudet och sedan göra en tunn fläta framme på pannan för att ta bort uppmärksamheten från resten, haha ._.







Körde på lite svartvitt idag :) Både på kläderna och på bilderna. Ska sen kicka upp outfiten lite med gladiater skor och marinblå jacka. Nu ska jag bara vänta på att pappa kommer hem så vi kan boka peace and love och sedan ska jag iväg och passa micha och maya, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0