w o w = worlds or worst of worldcraft?

Blä på det i vilken fall som.
Pojkarna har spelat det en hel del ikväll och jag är en uttråkad flicka nu. Men vi har haft rätt mysigt och dem har inte gjort det hela kvällen!
Är splittad nu, jag ör glad men samtidgt smått deppig, trött men samtidigt rastlös, ja osv osv. Imorgon blir det att sitta barnvakt. Hoppas att det inte blir för länge för annars ska jag och baby se på bio imorgonkväll!

Jag älskar min fina jonathan, ingen annan! Min fina fina jonathan.
Jag vet att jag beter mig som en 12 åring, men så är det.
Hoppas vi går hem snart, känner mig somnig, och vill se two and a half men!

Kanske hörs senare, men förmodligen inte, utan imorgon! :)
Min dator fuckar sig med virus också :(



Favoritpojkarna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0