tredje gången gilt, ett dygn försenat inlägg!

Asså jag är seg med uppdateringen ibland men jag stressar fram och tillbaka 24/7 känns det som, så jag hinner inte riktigt. Har iallafall två lediga dagar nu! SOOOOOOVA
Igår skyndade jag mig direkt ifrån jobbet till lucas, skulle bli sagan om ringen maraton! men så blev det inte. Drog iväg på fest istället, hade grymt kul, även om vi kom lite senare när folk började bege sig smått.
Men kvällen slutade med att jag körde buss med toalettringen, och jag vaknade imorse efter två timmars slmn och en extrem bakfylla och skulle gå till jobbet, INTE OKEJ!
Hade iallafall en massa bilder på kameran, så tänkte dela med mig lite!










the host<3 fina jullan. och ni som inte förstår, detta var en maskeradfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0