To many shoes to handle!


Jag blir galen på det hära, det finns för mycket skor i världen helt enkelt! Speöar ingen roll hur många man köper, det finns ändå fler att dreggla över!

Denna månaden har jag bestämt mig för att min lön från funhouse, alltså den "riktiga" lönen som kommer den 27:e ska spenderas på en investering i garderoben, någon eller några nya skor, toppar, en väska kanske, lite smycken osv. Sen får jag ju Iphonen den 31juli också.
Sen får jag leva på pengarna jag får från barnpassningen till mat,cigg allmän underhållning, får helt enkelt hoppas att det räcker. Sen får jag sluta vara mr.big shot och bjuda alla för jag måste ha så det räcker till mig.

kommer dock inte få en alls stor lön ifrån funhouse denna månaden, har ju bara jobbat två veckor när det är dags för lönen. Ska försöka kämpa och ta på mig så många dagar som möjligt nu denna veckan och nästa och sen ska jag försöka fixa semester dem tre sista veckorna på "sommarlovet". Har ju inte haft lov på ett helt år om man räknar bort peace and love! Börjar ju själv skolan snart igen, och ingen lätt linje heller.

Hörs senare, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0