Streeeeessssssssss!

Gud, nu sitter jag här och hinner bara precis skriva några ord, min mormor är nere och väntar på mig, skulle bara springa upp och hämta lite kläder samt cider osv inför ikv, ska nämligen på fest (in,ut flyttningsfest något?) ikväll och har precis slutat jobbet, mycket ska hinnas göras. Har inte satt på mig något annat än jobbkläderna än idag, så dagens outfit bild får ni senare inatt när jag kommit hem från festen, så länge jag inte är alldelles för trött :)
Imorgon är det sista dagen på jobbet innan semestern, WIE!

Så nu måste jag verkligen rusa, men eftersom jag är så tråkig så gör jag det klassiska, lägger ut en liten video från serien v.ä.n.n.e.r, världens världens bästa serie!



<font size="5"> Pusspuss! </font>

bilden är från barnvaktandet igår! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0