Spågumman!

Hola!
Idag har jag nu varit hos en spågumma, tänker inte berätta vad hon sa för alla för det är ändå anska personligt, men det mesta kändes skönt och höra. Jag är lite splittad i frågan om jag tror på sånt, för jag är en sån som faktiskt tror på andar osv lite så, men samtidigt har jag alltid ett kritiskt tänkande. Så ja, men det var iallafall väldigt kul. Tycker man ska göra det alla någon gång, men dock kan man säga att man inte vill veta för mycket.
Mormor bjöd mig på det, vilket jag uppskattar!

Sitter nu hemma hos lucas ( som vanligt ) hihu, vet inte vad som kommer hända idag, men malin och andre är på väg.

Nu till en annan sak, vad fan ska jag ha på mig på fotograferingen på söndag? vadvadvadvad? nej usch nä, nu känns det sådär igen, att jag inte har några kläder. Måste hem imorgon och ta en ordentlig titt i garderoben, det ska liksom inte vara för uppklätt men ändå fint. Svårt och extrema i-landsproblem :(


Fullständigt onödig bildpå ett tarot kort, med tanke på spådomen idag!
Hörs senare! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0