Så många mål, så få år att leva!

Så många mål, så få år att leva.

Idag sa jonathan en av de finaste komplimanger jag hört på länge.
" jag beundrar dig Jennifer, du ger dig aldrig och det kommer verkligen bli något av dig"
så jävla fint!

Idag har varit en allmänt tuff dag, på familjefronten mestadels men jag är även trött, jag ska verkligen kämpa för att få denna helgen ledig.

Men, med tanke på rubriken. Det är så mycket jag vill göra i mitt liv och jag känner att jag inte gör tillräckligt! jag vet att jag precis fyllt 17 år, men ändå önskar jag att jag var på ett helt annat ställe än var jag är just nu.
Närmsta målen just nu är nog att klara Ib med bra betyg, kanske åka till oxford university på ett lov för en extra kurs ( shaz gjorde detta, dock kostar det 20.000 för 4 dagar, så lets see about that), Sen vill jag ha ett namn som folk känner till av en bra anledning, och att min åsikt betyder något.
Det finns ungefär 600 mål till, men ingenting jag orkar dra upp här.

Nu ska jag fortsätta surfa runt och titta på vänner, vill inte sova även om jag är jättetrött, inte likt mig.



Lots of lovE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0