och en massa klagande?

Tänkte egentligen lägga upp bilder från igår men hittade inga som var det minsta kul. Jag spenderade några timmar hos mormor där jag bytte om, åt pizza och åt jordgubbar. Sedan blev det fest hos Wande, så ni kanske kan räkna ut att inatt har jag nästan inte sovit ett skit, och jobbat hela dagen har jag, dessutom riktigt ont i ryggen och nacken :( nu ska jag inte klaga utan säga:
JAG HAR SEMESTER NU! :D
Nu sitter ja här och gör ingeting alls, ska snart läsa veckorevyn och Solo, yey, sen blir det nog sova rätt länge. Hoppas jonathan kommer hit, vill inleda semestern med att sova hela dagen imorgon tillsammans med han!


Gårdagens outfit:

Hörs senare, pusspuss! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg frissyr, har du fler bilder på håret från annan vinkel? :D Gillar din blogg! :)

2009-07-27 @ 22:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0