Ny design coming

Så jävla irriterad på allt det här med min design att göra. Så jag har bestämt mig för att betala någon som kan göra det åt mig istället! Tänkte mig i rosa och vit precis som alltid, men inläggen ska vara vita och runt om ska det rosa och vita smälta in på något fint sätt, stor bild på mig i menyn och menyn ska se helt annorlunda ut.
Många ideer men detta kommer nog inte bli av förrän jag varit och blivit fotad på model lab. Ser fram emot det ( bortsätt från att jag bränner för mycket pengar ) Har liksom dessutom nästan lyckats övertala jonathan, så jag hoppas att det blir någon bra bild på oss två också, hihu, sen dessutom med fina vännerna!
Nu ska jag ut en stund och sedan blir det nog städa rummet, duscha och fixa mig så smått.


Gammal random bild tagen i mitt rum.

Kommentarer
Postat av: Natali

Hittar du en bra och billig bloggdesignare så säg till mig. <3

2009-07-21 @ 17:39:22
URL: http://natalinettrup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0