Misha bartons döfina "blogg"

Döroligt att läsa, videoinlägg med jämna mellanrum och mycket kul att titta på. Gick in där idag för lite inspiration med hittade ingen direkt då hennes senaste outfits inte var så fina. Men hur kan man inte avguda henne? Henner ursnygga look och fina karaktärsroller på duken, yepp, me like!


Gud måste ha lagt ner lite extra tid på henne!


http://mischabarton.celebuzz.com/fashion/ !
Med det avslutar jag och ska nu lägga mig och titta vänner och sedan somna in i en djup sömn, älskling sitter och spelar dator, men det gör inget nu för då får jag ändå hela sängen för mig själv till jag somnar. Men av någon konstig anledning håller jag mig ändå på ena halvan i sängen, vet inte om det är för att jag är van vid att han sover bredvid mig eller för att jag själv har en sån liten säng, jag vet att ni är dö intresserade och nu sitter och antecknardetta för fullt!
Men sov gott alla fina, så hörs vi imorgon!
Peace&lover / jenn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0