Iphone 3Gs, pimpas?

Av min kära pappa ska jag få den nya Iphone 3Gs i födelsedagspresent, alla apples produkter är underbara och otroligt bra, och Iphonen är ju imponernade, undra hur den nya kommer bli? Designen är ju fräsh och stilren, men rosa älskare som jag är har jag suttit och letat efter stilrena Iphone skal, finns en hel hög tydligen .Ska iallafall gå och  köpa den med pappa den 31 Juli när den kommer ut ( datumet uppskjutet :( ) som en födelsedagspresent!

Goldstriker International kommer att börja producera två typer av skal till den kommande iPhone 3G. Båda skalen kommer att vara i guld men skillnaden är att det ena skalet kommer att ha en täckt Apple logotyp med 53 diamanter. De kommer kosta nätta $787 respektive $1970 för de som vill lyxa till det lite.


Sen finns det ju lite enklare varianter som jag nog kommer satsa på då jag inte har dem pengarna, haha.
tex:


Och sedan något som hade varit smart för mig är ett skyddskal i silikon, som också finns i rosa :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0