Idag kom lönen, och imorgon bränns dem!

Fick en liten lön denna månaden iofs, men min bror ska chippa in med lite extra plus att någon kompis är skyldig mig lite, allt ska inte brännas imorgon för lite ska sparas till att kunna underhållas till slutet av lovet nu ( fast ja sitter ju barnvakt så jag får lite pengar med jämna mellanrum). I vilket fall som så möter jag malin vid jäersro imorgonbitti klockan 10.30, sen börjar vi där och drar oss sen sakta men säkert igenom varje affär till entré. Här ska det spenderas pengar! Och självklart kommer ni få se köpen imorgon eller iallafall någon dag, men jag kan tänka mig några skor, två par jeans, smink, tunikor, linnen , kostor smycken, ja, you name it!
Däremot är det nog dags att lägga sig nu för jag kommer i vilketfall som ändå inte få sova ut inatt, imorgon natt då jävlar!
Saknar jonathan, hur kan jag göra det redan? jag vet, löjligt, men jag gör det iallafall.


jag och malin till höger på bilden, gammal bild vilken man märker med malins lugg!
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0