Hårförlängning samt dagens outfit!

Idag satte jag i hårförläning i hået igen, fast denna gången med klämmor.
Tnäker itne riskera att göra så mot mitt hår igen. Har nu använt mig av massa metoder, weaving ( bäst av de andra tre iallafall) lim och microringar. Skulle verkligen inte rekomendera de två sista, FYFAN, vad jag ångrade mig. men iallafall, nu ska vi inte tänka på det. Klämmor blir nog bra. Fast just nu passar de inte riktigt ihop än, håret är jättetrakt och har inte hunnit bli "personligt" eller hur man säger, det blir ju som ens eget efter hur man sköter det.
Iallafall, dagens outfit blev midjekjol från Hm, rosa t-shirt från Gina och ett halsband från glitter :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0