Godmorgon!

Godmorgon godmorgon. Klockan är nu 15.17 och jag vaknade för bara en liten stund sedan, känns jobbigt att nästan förlorat en hel dag, men samtidigt underbart att få sova. Ligger här och gör inte speciellt mycket, är bara dötrött på min design och känner att jag vill ha förändring Dessutom är jag nu döhungig och väntar på att baby ska göra en stor mumsig tortilla till mig (A)
Idag blir det nog ingen dagens outfit bild för har samma på mig som igår, blir lite konstigt det här när man sover hemma hos baby. Och imorgon blir det jobb igen, inget jag känner för. Men bara tre dagars jobb kvar innan ledighet! yeeah
Förrsesten om det är någon som vet var man köper "V.ä.n.n.e.r spelet" ? såg att någon hade lagt ut en annons på tradera men det auktionen  var redan avslutad :( sparade tom bilder för att se om man kunde läsa märket. Jag hade gett guld för det spelet!



Vi hörs senare! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0