Dagens must have!

Riktigt sugen på att köpa en blazer/kavaj. Kan bli så jäkla stilrent om man sedan har ett par fina klackar till och korta shorts om vädert passar, och någon typiskt baströja under, och sen lite accenssoarer! yumie
Hittade denna på Chicy.se ( har sett den i två veckor och dregglat varje gång ) dock är den vit, och ska jag köpa en för 1000 kronor vill jag helst att den ska vara grå med rosa foder, så som stina lee köpte en av.


http://www.chicy.se/shop/

Nu ska jag gå och lägga mig snart, läsa lite på internet först och sedan ringa älskling och säga godnatt, men gissar på att detta blir godnatt till bloggen iallafall! Sov gott och puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0