Begravning och annat förhinder

Jag vet att jag inte bloggade på hela dagen igår, men jag tyckte att det speöade ändå ingen roll. Jag var på begravning igår och det var hemskt jobbigt, jonathans farfar Willy r.i.p.
Vill inte skriva så mycket mer om det faktiskt.
Iallafall stack vi till t.g.i friday's efteråt och det tyckte jag var jöttekul att det kommit till sverige, maten var URGOD och det var gratis påfyllning på drickan, sen fanns det milkshakes och sådant fint, så jag är helnöjd över att lite amerikansk kultur kommer hit! :)

På kväööen blev det lucas och ta det lugnt!

OCH SJÄLVKLART FUNKAR INTE MIN KAMERA NU NÄR JAG SKA LÄGGA UT BILDER, DEN ÄR DÖD :( blä, lägger ut lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0