Åter igen, en dag försenat blogginlägg :)

Igår var det en ganska lugn dag men det blev aldrig någon ledig stund så jag hann i stort sätt inte blogga, hände mycket saker dock. Kul och hemska :(

Var på jobb, där det i början inte var något att göra, så det blev att prova nya kameran ._.

Soov hos baby på natten, sen skjutsades jag av rikard till vellinge och jobbade 10-18

Såg en otroligt hemsk sak när jag gick ut från jobbet, jag hör en moped komma jättesnabbt, sedan hinner jag inte tänka mycket förrän jag ser mopeden krocka med en annan bil och flyger all värödens väg. Återigen utan att hinna tänka springer jag fram till den skadade, förmofligen brutet ben, skador på armarna då det blöder jättemycket osv osv. Hjäömen var av med tror ändå att den hjälpt. Fick hjälpa till och säga adressen till ambulansen osv, sen stack jag hem. Vid det lagret var det redan minst tio personer runt om honom, och det är bara synd om killen att alla är runt om honom, såg ambulansen komma när vi stack, så jag hoppas allt gick bra med honom!
När jag sedan gick från bilen kände jag att jag själv var i chocktillstånd och händerna skakade!

Sedan kom malin och jens hem till mig, och tittade på när jag fixade mig i stort sätt, skulle bsetämma bio också!
Det blev Ice age 3 - det våras för dinosaurierna, 3D. Jätterolig film, ÄLSKAR ICE AGE!


Jens och malin



3D brillorna på! :)

Sen stack vi hem till baby och lucas och tog det lungt, somnade under filmen, och sedan bar det hem till baby för att sova! :)

Dagens Outfit:

Blomma i håret: Hm
Tunika/linne: Gina tricot
Halsband: Pilgrim
Väska: Friis&company
Jeans: Hm som jag själv trashat med hål vid knäna


Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0