Stressade veckor!

Usch för förra veckan, det var inte lätt, det var att bära eller brista, och jag var nära på att brista, om jag ska vara helt ärlig.
En av dagarna förra veckan:
Döstressad inför provet på dagen går jag till bussen, tänker "nu jävlar ska jag läsa mitt astro, något måste få mig på bättre humör" ja, vad tror ni det står? jo , " Kräftan är nu så stressad och utkörd, ta det lungt annars kommer det brista, gränsen är nära" eller något väldigt likt den meningen, gud vad klockrent eller vadå?

jaja, nu är det bara några dagar kvar till jullovet, och denna veckan känns det som att absolut ingenting händer, även om det är uppsats som ska skrivas och lite sådant så känns det helt klart som semester! wihooooooooooooooooo!
I all smet kan jag ju också säga att de flesta julklappar är köpta, bara tre stycken kvar att köpa nu, samt två stycken till julklappsleken hos min moder,(och till katten också iofs, köpt till hunden så får riktigt dåligt samvete om katten inte får en, jag vet, jag är patetisk) men plånboken känns mindre än någonsin nu så måste hålla hårt. Dock slösas en massa på trisslotter med en liten Galina, haha, fy!

En massa pussar!
& en extra puss till bridget jones som bara är för bra!


Döstiligt om du frågar mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0