Julsadist!

yepp, thats me, jag plågar alla till att skriva julklappslistor, påminner dem om att det ska stå rim på klapparna och tvingar dem att lyssna på julmusik! Nej, men mina tankar är goda, vill bara dra in lite juleglädje och julstämning, behövs i dessa mörka tider!
Redovisningen gick faktiskt bra och jag är riktigt nöjd över att jag klarade mig, lyckades övertala min lärare att få göra biologiprovet nästa måndag, så score på jennifer idag måste jag själv säga!

Idag ska jag hem till mamma och träffa min älskade älskade och saknade saknade dackebus (har redan bestämt mig för vad han ska få i julklapp, ett ben på över en meter med en stor rosett runt och sedan ska det slås in så han själv får gräva upp det! ;) Har redan köprt en tomtemössa och en scarvs till honom som jag ska försöka få honom att bära på julafton (vovvetomteluvan kan jag nog glömma, men scarfsen kanske). Blir nog att baka cupcakes sen också, always a delight! 

Nu ska jag nanna en stund innan pappa kommer hem
Pussss!


En liten jennifer på 13 eller 14 jordsnurr! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0