Fest eller inte fest, det är frågan?

Låter korkat egentligen, är man sugen så går man, är man inte suger så går man inte, men så enkelt är det inte alltid! Jag vet inte om jag vill eller inte, är ruskigt trött och inte sovit mer än typ en timme på 36 timmar, just nu sitter jag barnvakt men dem tittar film här bredvid mig, och då är dem inte intresserade av mig ;)
vill åka till festen för jag vill ju inte missa något, och är ju alltid lite småsugen på att festa och träffa folk. Men sen o andra sidan har jag inte duschat och kommer inte hinna göra det innan festen heller, jag kommer vara tvungen att fixa skjuts, fixa dricka, och se ut som en skabboll, så frågan är om det är värt det eller inte?
Ahrg, jobbigt beslut, och världens jävla i-landproblem! Jag får skärpa mig med sådanna nonsens problem, hihu! Får se vad jag gör, ni får ha en fin kväll!

Pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0