Två dagars paus?

Ja, igårvar en allmänt blandad dag.
Hade jättekul på model lab hela dagen och sedan blev allt bara jobbigt.
Har iallafall inte bilderna än, hämtar dem imorgon kanske. Ble något sött på mig och jonathan, och sen får vi se :)
Idag får jag Iphonen, Iphone 3Gs och sedan ska jag hämta det nybeställda skalet (ljusrosa), lots of fun! :)
Vet inte om jag skriver på några dagar, men får se, sjukt trött och dessutom, who cares egebtligen?

nu ska jag säga hejdå till fina lucas som ska till sin sommarstuga ( bara för något natt iofs) och sen vet jag inte vad som h'nder, får se om vi ses snart eller hur det blir!

PUSSPUSS
ps. måste hitta någon som kan göra min design

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0