Sitter barnvakt!

Hej och hå!
Skrev inte på hela dagen igår, och har ingen dirket anledning till det heller, haha.
Bakade iallafall cuocakes igår igen och sånt mysigt, men denna omgången cupcakes blev inte riktigt lika bra. Dem var lika goda som vanligt, men var inte lika fina. Får se om jag lägger in något inlägg om det senare.
Iallafall, barnen har precis gått och lagt sig och nu tänkte jag titta lite family guy!

Imorgon hömtas bilderna, och jag ska också försöka hitta någon som kan göra bloggdesignen, som inte tar för mycket betalt. har ju en obetald semester från jobbet nu, så no money, speciellt inte efter imorgon :) Vi får se om det blev några bra foton som kan användas!

Hörs kanske senare då, pusspuss!
(jag vet, skulle egentligen bara sktiti i att skriva detta inlägget eftersom det var ju inte så intressant, men vafan )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0