Såhär är läget..

.. jag är trött!
Jag vet att min uppdatering är seg och har varit det hela veckan, försöker verkligen hinna med allt vad det heter, men känner att bloggen är inte största prioriteringen, speciellt eftersom jag inte har 60.000 läsare per dag ;) haha.
Kommer nog ta det lite lugnt i helgen också, eller jag får se, men jag känner att jag måste tänka på att komma in i skolan och sådant först, sedan kan jag börja bry mig om mina andra "hobbys" istället!

För det andra är jag ganska fattig just nu, så shopping blir det nog inte på ett tag! buhu, och jag vet att det egentligen är ilandsproblem, men det är så mycket höst-stuff jag vill införskaffa mig, kanske handlar någon topp eller något nästa vecka.

Just nu sitter jag barnvakt, är dötrött men eftersom det är fredag känner jag ändå att jag vill ut och hitta på något!
Vi får se hur det blir! ;)

Puss på er så länge!

Kommentarer
Postat av: m

du uppdaterar ju aldrig... :(

2009-09-01 @ 18:25:37
Postat av: Anonym

Instämmer!!!!!!

2009-09-05 @ 15:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0