Rosettfrisyr!

Alla som känner mig vet att jag tycker om rosetter. Dem är söta, dem är feminima och dem är vackra! Yeas till rosetter säger jag!
Passar dessutom i allt, på kläder,väskor, på diadem, på hemsidor, you name it!
Men vad jag ska komma till är att det ju faktiskt finns en frisyr som har utseende som en rosett, jag har inte provat det själv än, ska nog göra det när jag känner att jag är på humör för det och har tid att lägga ner för att fixa det!
Hittade iallafall en japansk eller kinesisk, eller helt enkelt asiatisk video om hur man gör en, ska se om jag lyckas lägga upp den. Man förstår inte vad dem säger men man ser hur hon gör!
Så nu får vi se, och jag lovar att den dagen jag själv har det ska jag fota det och visa.
Just denna videon blir inte rosetten lika stor som den kan bli, men som alltid, man kan göra saker mer eller mindre komplicerat!

Någon som är mest känd för rosettfrisyren är ingen mindre än lady Gaga!


Nu ska jag titta på de nyaste two and a half men som min fina pojkvän har laddat ner, måste egentligen sova, klockan är snart 04.15, skärpå dig jennifer!

Kommentarer
Postat av: Ida

Å älskar den där frisyren, men jag får aldrig till den :( Får försöka göra efter videon :P

2009-08-12 @ 14:55:41
URL: http://jdad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0