Powernap och en gorgeous kavaj!

Hemma från skolan nu, ligger och suger på dumle koler, musms! Hade tänk ta en lite powernap nu, ska nämligen sitta barnvakt snart, och man är trött efter en hel dag i skolan, men först måste jag visa den nya kavajen på chicy.se! Finns i många färger, svart, vit, marinblå, hade egentligen velat ha allihopa men jag är ju inte gjord av pengar, speciellt inte nu när jag inte jobbar längre. Det jag tycker mest om är det med lite mönster i fodringen, så att man kan vika upp armarna och skapa lite liv i det hela! Så jag får helt enkelt se hur stor lön jag får denna månaden (har inte jobbat speciellt många dagar nämligen innan semestern)


Ni får gärna ge mig denna kavajen :)
Så nu ska jag nanna en stund, hoppas jag kan dra mig upp bara, pusspuss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0