Plugg, the sounds och gott tea!

Hej på er!
Nu ska jag plugga litegrand sådär, gå igenom lite matte, matten är liksom enkel, men komplicerad med massa nya tecken osv. Jag är seg med inlägg, jag vet jag vet, men jag tror inte det spelar så stor roll. Helgen ser jag fram emot med stort leende, äntligen få sova ut, kunn aumgås med baby, sen blir det dessutom fest och imorgon är det ju sista dagen på malmöfestivalen?

Tog ingen dagens outfit bild idag, och pallar inte nu för har nämligen bytt till myskläder. Lite senare blir det the sounds på stora scenen, äta på festivalen (hm, vilket gott blir det idag?) och sedan kanske se thåström. Sen hoppas jag att J. följer med och sover här, det hade varit mysigt!

Förövrigt skulle jag vilja tillägga att shoppinglusten ökar varje dag och jag har aldrig varit på fattig som nu, (okej det var en lögn, jag har lite, men verkligen inte tillräckligt till att shoppa med, det lilla jag har kvar nu ska gå åt min och jonathans 1,5 års dag, bio osv). hoppas på att lönen är hyfsat stor så att jag åtminstone kan gå ut och handla någon fin topp! :) Men måste verkligen hålla i pengarna från och med nu!

Anyway, ses senare! (gud vad många mellanrum jag har i denna texten nu, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0