Phuu!

Som ni kanske läste i morse var jag ändå uppe vid tolv trots att jag gick och la mig vid sex, duscade fixade mig och hela köret.
Sen har det varit full fart hela dagen, först mötte jag shaz och var på jobbet en liten stund och snackade och si och så. Efter det mötte jag upp pappa, vi fikade (fotat harjag gjort hela dagen också, men har inget internet här hemma som är trådlöst och, ja, lång historia, det funkar inte helt enkelt) sedan köpte vi massa inför skolan, nu ska vi se om jag komemr ihåg allt jag köpte:

- Stor block med 7 ämnesavdelningar i
- Likadant block fast i mindre
- ett block att ha bredvid sängen
- nytt innehåll till almenackan
- en ny mapp
- fina blyerspennor och extra blyerts, bläckpännor,överstrykningspennor,suddigummi, pennvässare mm.
- Postit lappar för både skrivbordet hemma & som man kan sätta i böckerna
Sammanlagt blev det hela 700 kronor, fytusan säger jag, det är inte ens speciellt mycket jag köpte?

Anyway, sedan fortsatte det till folket igen, och det blev grillning,lekar drinkar osv för hela slanten, wohO! (återigen,har bilder, men ni kan inte se dem)

Någon mer än jag som börjar känna att skolan faktiskt börjar snart?

Nu bjuder jag på en fem år gammal bild, det här med fjortis perioden och "yey, i look lovely in a webcam!" men ja, den tyckte jag ni skulle få se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0