Nervös jenn.

Godmorgon! :)
Ska gå till bussen om en halvtimme så tänkte bara lägga in ett snabbt inlägg. Har sovit 2,5 timmar inatt, är dötrött och känner hur ögonen svider och skriker efter sömn, men jag ska nog klara mig igenom dagen ändå ;)
Jag gjorde ett videoinlägg, men det blev konstigt och fel ( det låter jättekonstigt att jag faktiskt pratar skånska? haha). Iallafall så drog jag på mig den svarta koftan som jag fick av mormor, precis som jag misstänkte, håret har jag flätat vid luggen och nu är det enda problemet bara, vilka skor!?
Men nu måste jag äta frukost och mentalt förbereda mig lite, hoppas ni får en underbar dag så länge så hörs vi senare (L)
Ikväll spelar fina vänner på malmöfestivalen, ska bli jättekul att gå dit och se dem! Kom så många ni bara vill, berättar mer om tider sedan, men skulle gissa att dem börjar vid 19.00 eller något sådant.!

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: linda - my life, my fashion

sv: tack så jättemkt för tipset :D

jättesöt bild och blogg:) hoppas du haft en bra helg och att veckan blir bra :D

2009-08-17 @ 16:18:09
URL: http://llindhlm.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det känns ganska sjukt att jag inte ens visste om din existens när detta skrevs. :p

2009-09-07 @ 20:19:49
URL: http://hannali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0