Nej nu är jag arg på mig själv!

Nu måste jag skärpa till mig, jag är så jäkla seg och jag måste göra något åt det!
Desginen kommer nog inte förrän imorgon, måste ha tag i designern och få henne nummer så att jag kan föra lver pengarna, och förhoppningsvis kommer dem in redan idag, annars får vi se.
Sen bloggade jag inte på hela dagen igår heller, men det ändå jag har att säga är att we had a night with bowling, och sen film hemma hos malin.

Börjar inse att jag börjar skolan om en vecka från och med idag och jag kan inte förstå att ett helt sabbatsår är nu helt borta. Sen är jag lite nervös inför skolstarten samtidigt som jag faktiskt ser en aning glädje i det, jag hoppas bara jag kommer i en klass jag trivs i!


Sen skulle jag vilja säga grattis till min mamma, som kom hem från semsestern med en förlovningsring på fingret! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0