Long time no see! :)

jag vet att ni saknat mig oerhört mycket eftersom jag inte skrivit på länge!
Haha, nä, men ja lever och har bara haft mycket för mig.
Igår var det 18 års fest (innan dess förfestande hos jooos) har inte fått så mycket bilder än, men det finns några :)

Anyway, nu blir det andra bullar! :) imorgon börjar skolan och sedan kommer det nog vara i full gång hela terminen!
har lite blanda känslor om vad jag tycker om det, jag är nervös, ändå lite sugen på att komma igång igen men samtidigt har jag lite smått ångest om hur allt ska gå ihop och om hur den nya klassen ska vara!
Skriver mer om det i ett inlägg senare!



Haha, woooho! påväg till festen! fint gäng vi har (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0