Liten tur inom folketspark med älskling!

Har inte skrivit på hela dagen, var så jäkla trött i morse när jag vaknade att jag trodde jag skulle dö, sov en timme när jag kom hem från skolan, men återigen känns det som att mina ögon ska slockna vilken sekund somhelst, men ja, back to reality nu då ;)
Iallafall så kom baby in till malmö idag, träffade först han tsm med Danne och Calle, och sedan kom han till mig själv, mysigt skulle jag påstå, tog en runda inom folketspark, gjorde inget specielt, spelade lite och linande, vann inget, men ni vet ju vad man säger? Tur i kärlek, otur i spel ;)


Usch, det ser verkligen ut som höst på bilden, eller hur? nej, det gillar vi inte!
Nu ska jag ta det lugnt en liten stund, sedan bara bläddra igenom skolböckerna lite.

Svar på tre frågor:
Var går du skolan nu?:
Malmö borgar skola, men är i pildammslokalerna just nu
Kan du inte skriva ett inlägg om varför du tog ett år ledigt: jo, jag ska tänka på det och sen ´blir det av när jag orkar.
Varför blev du vegeterian?: jadu, kanske skriver ett inägg om det också någondag, kan inte svara på en sådan fråga kort!

Nu ska jag äta lite godis! hihi, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0