Grinig flicka = jennifer i ett nötskal.

Hej och hå!
Har varit och dratt mig igenom första skoldagen nu, det var en helt okej dag blandad av massa olika tänkande om allt möjligt, precis som jag trodde det skulle bli.
Men denna gången kände jag ändå en stor skillnad jämfört med förra, jag pratade med mer folk redan första dagen, jag var inte så nervös att jag höll på att kräkas och jag  tog det ganska kallt och hade ett leende på läpparna för det mesta. Hoppas nu inte jag gjort några dåliga intryck.

Men med tanke på rubriken så är jag väldigt grinig, mycket pga sömnbrist, och när jag kom hem innnan, helt oskyldigt satt i min säng och kollar på några bilder jag tagit under dagen (tänkte lägga in på bloggen) så slutar min Iphone funka? min två veckor gamla Iphone? Först blev jag jättegrinig för jag lyckas alltid ta i sönder tekniska saker, och denna gången hade jag verkligen inte gjort ngt fel, jag var så försiktig med den HELA tiden. Och sen blev jag grinig för att pappa sa att vi kunde lämna tillbaka den bara och få en ny, men vafan, nu har jag ju gjort alla inställningar, lagt dit massa nya kontakter och allt det dära. fyfan vad ledsen jag blir på det!

Döledsen tjej! hoppas att kvällen vänder nu
pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0