Gårdagen: Köpenhamn!

..woho! det är allt jag har att säga. Okej att nu har jag inga pengar kvar och okej att det spenderades en del, men fy vilken mysig härlig och underbar dag vi hade.
Jag, jonathan martin och sofia åkte till köpenhamn. Först blev det tivoli i några timmar, och sedan äta och efter det vidare till barerna!

Idag är man sliten, men så ska det vara, aight?
Sov till 4 idag nästan, så har sovit bort hela dagen, jättejobbigt, men behövdes!
Resten av dagen ska jag nu ägna mig åt att göra lite skolarbete och sedan sedan rummet. Senare ikväll kommer älskling och vi ska fira våran 1.5 års dag som vi hade i fredags! Bli nog mest massa ljus, någon mysig film samt mat och godis, sedan stannar han över natten, love you!

Några bilder från igår:




Haha, ingen bild var direkt perfekt! men tack för en underbar dag!
Hörs lite senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

UPPDATERAAAAAAA:)

2009-08-27 @ 20:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0