Fortfarande seg!

... japp, ni hörde, inget nytt, fortfarande seg!
Men det är lite fester och saker på gång denna veckan så förmodligen blir jag lite piggare då! :)
Idag ska jag sitta barnvakt för att dra in lite kontanter, sen blir det en snabb runda hem och duscha för att sedan ta bussen ut hit till baby igen.

Sitter och försöker få ihop en härlig spellista till iphonen, but no cant do amigo. Det verkar vara svårt, jag vet inte ens vad jag vill ha för musik, förvirrad tjej?

Som vanligt sitter jag ute och dregglar och drömmer om kläderna på alla nätbutiker, måste göra något för att tjäna pengar snabbt, något förslag? äh, jag jobbar på det.


Random bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0