Dagens must have

Känner att jag behöver väskor, ochhar inte speciellt många själv.
Denna väskan är helt okej och hade passat som skolväska då kanterna är lite hårdare och skyddar böckerna lite mer. Jag hade inte tackat nej till att lägga till den i garderoben, men det blir nog okej och jag honner nog köpa någon väska innan skolan börjar.


Nu 500:- på have2have.com

Är hemma hos lucas nu, träffade precis mamma och sa hejdå till henne osv eftersom hon sticker till kroatsien en vecka imorgon med hennes nya kille ;) Vad härligt för dem! lite avis.
Ikväll blir det liten stund med tjejerna och kanske, by any chance, fest, menjag tror inte jag pallar riktigt faktiskt eftersom vi ska fotas imorgon, och vill inte vara bakfull med skuggor ner till armhålerna då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0